Hai sa facem un bors rusesc!

Dupa ce tot scriu pe blog, despre teme de actualitate, precum: Cum sa ne ferim de gripa? Cum tratam durerile de gat?, etc, simt ca ma cuprinde si pe mine o raceala zdravana, pe care l-am contractat probabil ieri in Sibiu, oras aflat la cheremul vanturilor.
De accea m-am hotarat sa fac un bors rusesc, cu efecte tamaduitoare in raceli, gripa si alte boli neplacute din aceasta familie.
Ingrediente:
1/2 kg de carne de porc,
2 cepe mari,
1 capatana de usturoi
2 morcovi,
2 patrunjel,
1 telina mica,
4 cartofi,
1 varza mica,
ulei,
condimente dupa gust: sare, piper, leustean, marar
100 ml.smantana+ 1 galbenus de ou
circa 1 litru de zeama ramasa dela o salata de sfecla rosie si care contine mult hrean si chimen.
Mod de preparare: se fierbe carnea in apa sarata iar legumele taiate in cubulete se calesc in ulei, la foc mic; peste radacinoasele calite, se adauga zeama rezultata din fierberea carnii ; apoi se adauga carnea taiata in cubulete si se continua fierberea; se condimenteaza dupa gust cu sare, piper iar in final se adauga minunatul suc de sflecla, care da o culoare rosie imbietoare borsului nostru; oprim focul si dupa cateva minute lungi de asteptare, dregem borsul cu un galbenus de ou in care am dispersat cu multa dibacie smantana si l-am condimentat cu leustean si marar.
Va doresc pofta buna si multa sanatate!

P.S. Parca ma simt mai bine! Sau poate nici n-am fost racit?

Comentarii